Συχνές Ερωτήσεις

Γεια σου Belle! Πώς μπορούμε να σε βοηθήσουμε;

Γενικές ερωτήσεις

Τι θα βρω στο BelleBox μου;

Τι θα πεις για… τα καλύτερα στον κόσμο των καλλυντικών!

Κάθε BelleBox κρύβει μέσα του τουλάχιστον 5 προσεκτικά επιλεγμένα προϊόντα συνολικής αξίας άνω των 60€. Περίμενε περιποίηση προσώπου, σώματος, μαλλιών και τριχωτού της κεφαλής, απολαυστικό μακιγιάζ καθώς και ποικιλία αξεσουάρ ομορφιάς...βασικά τα Π.Α.Ν.Τ.Α. που χρειάζεται ο λάτρης της ομορφιάς μέσα σου. Σε κάθε κουτί θα βρεις περιγραφή των προϊόντων, πώς να τα χρησιμοποιήσεις και πιστεύουμε ότι είναι υπέροχα. 

Νομίζεις ότι αυτό είναι όλο; Ξανασκέψου το! Ως Belle θα αποκτήσεις και red-carpet treatment, αυτό σημαίνει εκπτώσεις members-only και έγκαιρη πρόσβαση στις πολυτελείς εκδόσεις μας. Ουάου!

Ποιο κουτί θα λάβω όταν γίνω συνδρομητής;

Ουάου! Ανυπομονείς, έτσι δεν είναι; Η συνδρομή σου θα ξεκινήσει μόλις ολοκληρώσεις την παραγγελία σου. Στη σελίδα " Συνδρομή " θα δεις ποιο θα είναι το πρώτο σου κουτί και πότε να περιμένεις την παραλαβή.

Πότε και πώς μπορώ να μάθω τι με περιμένει στα επόμενα μου κουτιά;

Και εμείς σαν εσένα ανυπομονούμε για το επόμενο κουτί! Για να μαθαίνεις πρώτη για κάθε επόμενο κουτί, ακολούθησε μας στα social @belleboxgr στο Instagram, το Facebook και το Tiktok ή την ιστοσελίδα μας: www.bellebox.gr.

Συνδρομές

Πολύ ενδιαφέρον! Πώς γίνομαι συνδρομητής και Belle;

Όλα είναι τόσο εύκολα όσο και συγκλονιστικά!

Μπες στο www.bellebox.gr τώρα, κάνε μια παραγγελία για μια μηνιαία συνδρομή BelleBox και voila - είσαι πλέον μέλος της μεγάλης και όμορφης οικογένειας του BelleBox. ΟΥΑΟΥ!

Πόσο διαρκεί η συνδρομή μου; Πότε θα τερματιστεί;

Εσύ βάζεις τους κανόνες Belle! Είναι δική σου η συνδρομή άρα θα τερματιστεί όταν αποφασίσεις εσύ.

Η μηνιαία συνδρομή BelleBox ανανεώνεται κάθε μήνα αυτόματα στις αρχές του μήνα. Αν θέλεις να ακυρώσεις τη συνδρομή σου από τον επόμενο μήνα, σε συμβουλεύουμε να την ακυρώσεις το αργότερο μέχρι τις 30/31 του τρέχοντος μήνα, ώστε να μην σου στείλουμε νέο κουτί.

Για να ακυρώσεις τη συνδρομή σου πρέπει να συμπληρώσεις τη φόρμα "Ακύρωση συνδρομής" ή να μας στείλεις email στο support@bellebox.gr. Αν επιλέξεις να μας στείλεις email, σου προτείνουμε να το κάνεις μέχρι τις 25 του τρέχοντος μήνα ώστε να έχουμε τον χρόνο για να σου απαντήσουμε και να ακυρώσουμε τη συνδρομή σου.

Μπορώ να “παγώσω” ένα κουτί;

Και βέβαια Belle! Αν θέλεις να μην πάρεις το Bellebox κάποιο μήνα πρέπει να μας ενημερώσεις στο support@bellebox.gr πριν σου στείλουμε το νέο σου κουτί. Για παράδειγμα, αν θέλεις να μην πάρεις το κουτί σου για τον Απρίλιο, πρέπει να μας ενημερώσεις μέχρι τις 30/31 Μαρτίου.

Εάν έχω ήδη μια συνδρομή, μπορώ να αγοράσω κάποιο συγκεκριμένο προηγούμενο κουτί;

Μερικές φορές ανεβάζουμε τις προηγούμενες εκδόσεις στο e-shop μας. Εάν το κουτί που σου άρεσε είναι διαθέσιμο, μπορείς να το αγοράσεις απευθείας.

Μπορώ να έχω περισσότερες από μία ενεργές συνδρομές;

Και βέβαια Belle! Εσύ αποφασίζεις πόσα κουτιά θέλεις να λαμβάνεις κάθε μήνα.

Όταν κάνεις την συνδρομή σου στο BelleBox έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις πόσα κουτιά θέλεις να λαμβάνεις κάθε μήνα. Θα σου τα στέλνουμε μαζί με μια παράδοση στις αρχές κάθε μήνα.

Εάν ήδη έχεις μια ενεργή συνδρομή και θέλεις να λαμβάνεις περισσότερα κουτιά κάθε μήνα, πρέπει να μας στείλεις email στο support@bellebox.gr και να συμπληρώσεις πόσα κουτιά θέλεις να λαμβάνεις κάθε μήνα. Εμείς θα ανανεώσουμε τη συνδρομή σου και θα σου στείλουμε τα κουτιά μαζί με μια παράδοση. Όλα περιλαμβάνονται στην αντικαταβολή.

Προσφέρετε και άλλα κουτιά εκτός από τις συνήθεις μηνιαίες εκδόσεις;

Το μηνιαίο σου κουτί είναι μόνο η αρχή. Η συνδρομή σου στο BelleBox σου δίνει πρόσβαση σε ειδικές προσφορές Belles (με μεγάλες εκπτώσεις) καθώς και πρόσβαση σε περιορισμένες εκδόσεις. Όλα αυτά μπορείς να τα βρεις στο e-shop μας.

Ο λογαριασμός μου

Πώς αλλάζω τη διεύθυνση αποστολής μου;

Για να αλλάξεις τη διεύθυνση αποστολής σου, πρέπει να μας στείλεις email στο support@bellebox.gr και θα ανανεώσουμε τα στοιχεία σου για να σου στείλουμε τα κουτιά στη νέα σου διεύθυνση.

Πώς μπορώ να αλλάξω το email που σχετίζεται με τη συνδρομή μου;

Για να αλλάξεις το email που έχεις συνδέσει με τη συνδρομή σου πρέπει να μας στείλεις email στο support@bellebox.gr και θα ανανεώσουμε τα στοιχεία σου.

Πότε πρέπει να ανανεώσω τις πληροφορίες για το επόμενο μου κουτί;

Αν θέλεις να αλλάξεις οτιδήποτε σχετικά με τη συνδρομή σου (π.χ.: διεύθυνση αποστολής, αριθμό κουτιών ή κάτι άλλο), πρέπει να μας ενημερώσεις στο support@bellebox.gr πριν στείλουμε το επόμενο σου κουτί.

Για παράδειγμα αν θέλεις να αλλάξεις τη διεύθυνση αποστολής για τον Αύγουστο πρέπει να μας ενημερώσεις μέχρι τις 30 Ιουλίου.

Πόσο κάνει το BelleBox;

Κάθε μηνιαία έκδοση του BelleBox κοστίζει 17.99€ και η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή κατά την παράδοση του προϊόντος. Η αποστολή είναι δωρεάν.

Τι τρόπο πληρωμής μπορώ να χρησιμοποιήσω;

Η πληρωμή γίνεται με αντικαταβολή.

Πότε θα χρεώνομαι για τα BelleBox μου;

Ξέρουμε πόσο ανυπομονείς να πάρεις το πρώτο σου κουτί! Το BelleBox δεν χρειάζεται προπληρωμή. Όλα τα κουτιά BelleBox στέλνονται με αντικαταβολή και η πληρωμή γίνεται κατά την παράδοση.

Οι μηνιαίες συνδρομές BelleBox ανανεώνονται αυτόματα στις αρχές κάθε μήνα, εκτός αν έχεις ακυρώσει την συνδρομή σου προηγουμένως. Για να ακυρώσεις τη συνδρομή σου πρέπει να μας στείλεις email στο support@bellebox.gr ή να συμπληρώσεις τη φόρμα "Ακύρωση συνδρομής".

Παράδοση και Παρακολούθηση

Πόσο κοστίζει η αποστολή κάθε BelleBox;

Η αποστολή των μηνιαίων BelleBox σου είναι δωρεάν. ΟΥΑΟΥ!

Πώς μπορώ να παρακολουθήσω την παράδοση του BelleBox μου;

Κάθε φορά που το μηνιαίο σας κουτί αποστέλλεται, θα σου στέλνουμε ένα email με πληροφορίες σχετικά με την αποστολή σου - τον αριθμό της φορτωτικής και έναν σύνδεσμο για την παρακολούθησή της.

Εάν έχεις οποιαδήποτε απορία ή πρόβλημα μπορείς να μας στείλεις email στο support@bellebox.gr για να σε βοηθήσουμε.

Πότε αποστέλλονται τα BelleBox μου?

Τα BelleBoxes αποστέλλονται κάθε μήνα από την 1η έως τις 7 του μήνα. Αν έχεις κάνει την συνδρομή σου μετά τις 7 του μήνα και το κουτί του μήνα είναι ακόμα διαθέσιμο, θα σου το στείλουμε μέσα σε 2 εργάσιμες ημέρες. Στη συνέχεια θα σου στέλνουμε τα επόμενα κουτιά την 1η έως την 7η κάθε μήνα μέχρι να ακυρώσεις τη συνδρομή σου στο BelleBox.

Δεν πήρα ποτέ το BelleBox μου... Τι γίνεται τώρα;

Ωχ, όχι! Ας βρούμε μαζί πού είναι το πρόβλημα.

Πρώτα απ' όλα, θα σου ζητήσουμε να παρακολουθείς την αποστολή σου με τον tracking αριθμό, το όπιο βρίσκεται στο email σου. Στείλε μας στο support@bellebox.gr σε περίπτωση που χρειαστεί:

  1. οι πληροφορίες παρακολούθησης δείχνουν ότι το δέμα σου παραδόθηκε ενώ δεν έχει παραδοθεί
  2. οι πληροφορίες παρακολούθησης δείχνουν ότι η αποστολή δεν έχει μετακινηθεί για 5 ημέρες από την τελευταία ενημέρωση παρακολούθησης

Προϊόντα

Θα λαμβάνω επαναλαμβανόμενα προϊόντα;

Ο στόχος μας στο BelleBox είναι να σου παρουσιάσουμε τα τελευταία και πιο ενδιαφέροντα από τον κόσμο των καλλυντικών. Θα λαμβάνεις κάθε μήνα νέα και διαφορετικά προϊόντα. 

Είναι σπάνιο να λάβεις το ίδιο προϊόν, αλλά υποσχόμαστε ότι θα έχουν περάσει τουλάχιστον 12 μήνες από τότε που έλαβες για πρώτη φορά το προϊόν.

Μπορώ να επιλέξω ποια προϊόντα θα πάρω στο BelleBox;

Δυστυχώς αυτή τη στιγμή αυτό δεν είναι δυνατό Belle. Η εξυπηρέτηση μας είναι προσωποποιημένη και όλες οι Belles λαμβάνουν τα ίδια προϊόντα. Είμαστε ειδικοί σε αυτό που κάνουμε και θα φροντίσουμε να παρουσιάσουμε τα τελευταία και πιο ενδιαφέροντα προϊόντα από τον κόσμο των καλλυντικών. Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, ένα από τα πέντε προϊόντα που λαμβάνουν οι Belles ενός συγκεκριμένου μήνα μπορεί να διαφέρει, αλλά τα άλλα τέσσερα προϊόντα θα είναι τα ίδια για όλους.

Έχω αλλεργία σε ένα προϊόν που περιέχεται στο BelleBox.

Ωχ, όχι! Λυπούμαστε που το ακούμε αυτό!

Δυστυχώς το δέρμα του καθενός είναι ξεχωριστό και παρόμοιες αντιδράσεις είναι πιθανές. Η συμβουλή μας είναι να δοκιμάζεις πάντα τα νέα σου καλλυντικά πριν τα χρησιμοποιήσεις.

Πριν εφαρμόσεις ένα προϊόν στο δέρμα σου, βάλε πρώτα μια πολύ μικρή ποσότητα σε μια αόρατη περιοχή (όπως πίσω από το αυτί σου).

Εάν παρατηρήσεις αλλεργική αντίδραση, σταμάτησε αμέσως τη χρήση του προϊόντος και επικοινώνησε με έναν επαγγελματία υγείας. Εάν έχεις ήδη εφαρμόσει το προϊόν γενναιόδωρα και δεν το έχεις δοκιμάσει προηγουμένως, σταμάτησε αμέσως τη χρήση και επικοινώνησε με έναν δερματολόγο.

Μου άρεσε πάρα πολύ ένα προϊόν από προηγούμενο κουτί. Μπορώ να το αγοράσω ξεχωριστά;

Αν σου άρεσε πάρα πολύ κάποιο από τα προϊόντα που βρήκες στο κουτί μας και θέλεις να αποκτήσεις κάποιο άλλο, μπορείς να ψάξεις στο e-shop μας. Εάν δεν μπορείς να το βρεις στο e-shop μας, μπορείς να μπεις στην επίσημη ιστοσελίδα της μάρκας και να το αγοράσεις απευθείας από εκεί. YEAH!

Επιστροφές & Αλλαγές

Το κουτί μου είτε κάποια από τα περιεχόμενά του έφτασε κατεστραμμένο. Μπορώ να τα αντικαταστήσω;

Ωχ, όχι! Λυπούμαστε που το ακούμε αυτό! Θέλουμε η εμπειρία σου να είναι άψογη! Εάν ποτέ παραλάβεις προϊόν(τα) του οποίου η κατάσταση δεν ανταποκρίνεται στις προσδοκίες σου, επικοινώνησε μαζί μας στο support@bellebox.gr για να λάβεις την απάντηση που χρειάζεσαι από την ομάδα μας.

Ένα από τα προϊόντα στο κουτί μου λείπει. Μπορώ να το πάρω ξεχωριστά;

Ωχ, όχι! Ζητούμε συγγνώμη για το προϊόν που λείπει, Belle! Σε κάθε κουτί θα βρεις ένα γράμμα που περιγράφει το περιεχόμενο του κουτιού.

Εάν ένα προϊόν περιγράφεται αλλά λείπει από το κουτί, γράψε μας στο support@bellebox.gr και θα το στείλουμε το συντομότερο δυνατό. Εάν κατά τύχη αυτό το προϊόν είναι εκτός αποθέματος, θα σου στείλουμε ένα άλλο συναρπαστικό προϊόν που έχει την ίδια αξία. Αμέσως!

Μόλις ακύρωσα τη συνδρομή μου. Θα λάβω το προϊόν που λείπει;

Θα μας λείψεις Belle! Η οικογένεια της BelleBox δεν θα είναι η ίδια χωρίς εσένα! Αλλά ναι, φυσικά - αν ένα προϊόν λείπει από το κουτί σου ή το έχεις παραλάβει σε κατεστραμμένη κατάσταση, θα σου στείλουμε ένα νέο προϊόν, ακόμη και αν έχεις ήδη ακυρώσει τη συνδρομή σου.

Θα σου ζητήσουμε μόνο να μας ειδοποιήσεις για την αλλαγή στο support@bellebox.gr πριν ακυρώσεις τη συνδρομή σου.

Ακύρωση της συνδρομής

Πώς μπορώ να ακυρώσω τη συνδρομή μου και μέχρι πότε;

Σε περίπτωση που δεν θέλεις η συνδρομή σου να ανανεώνεται αυτόματα, μπορείς να την ακυρώσεις ανά πάσα στιγμή, όμως μέχρι την τελευταία ημέρα του τρέχοντος μήνα.

Για παράδειγμα, εάν θέλεις να ακυρώσεις τη συνδρομή σου και να μην πάρεις το κουτί του Απριλίου, πρέπει να ακυρώσεις τη συνδρομή σου μέχρι τις 31 Μαρτίου.

Υπάρχουν δύο εύκολοι τρόποι για να ακυρώσεις τη συνδρομή σου:

1. Μπαίνοντας στη σελίδα "Ακύρωση συνδρομής" και συμπληρώνοντας τη φόρμα ακύρωσης συνδρομής.

ή

2. Επικοινωνώντας μαζί μας στο support@bellebox.gr. Εάν προτιμάς αυτή τη μέθοδο, σου προτείνουμε να μας ενημερώσεις πριν τις 25 του τρέχοντος μήνα, ώστε να έχουμε τον χρόνο να σου απαντήσουμε και να ακυρώσουμε τη συνδρομή σου.

Ένα πράγμα είναι σίγουρο... η οικογένεια του BelleBox δεν θα είναι ίδια χωρίς εσένα! Γι' αυτό περιμένουμε να σε ξαναδούμε Belle!